Službena internet stranica Općine Čaglin

Našice, HR

6°C

Prijava štete od prirodne nepogode

Prijava štete od prirodne nepogode

Požeško-slavonska županija, dana 29. listopada 2024. godine donijela je Odluku o proglašenju prirodne nepogode suša na području Općine Brestovac, Općine Čaglin, Općine Jakšić, Općine Kaptol, Grada Kutjevo, Grada Lipik, Grada Pakrac, Grada Pleternica, Grada Požega, Općine Velika.

Pozivaju se građani s područja Općine Čaglin da podnesu prijave ukoliko imaju štete od prirodne nepogode – suša koja je bila u razdoblju od 01.06. do 01.10.2024.g.

Prijave štete podnose Općinskom povjerenstvu za procjenu šteta od prirodnih nepogoda Općine Čaglin, u prostorijama Općine Čaglin na adresi Kralja Tomislava 56e, Čaglin, svaki radni dan od 07:00 do 15:00 sati. Prijave se podnose do 06. studenog 2024. godine.

Prijava štete obvezno mora sadržavati:

– popunjen obrazac PN
– kopiju osobne iskaznice
– IBAN broj žiro ili tekućeg računa (kopija kartice)
– Obrazac izjave o osiguranju
– Preslika lista A i B iz upisnika Agencije za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju (Zahtjev za izravno plaćanje)

Obrazac PN za prijavu štete od prirodne nepogode kao i Obrazac izjave o osiguranju nalazi se u prilogu ovog Poziva.

Za sve dodatne informacije građani se mogu obratiti Općini Čaglin ili na broj telefona 034/221-017.

Attachments
IZJAVA O OSIGURANJU IMOVINE.docx [15.72Kb]
Uploaded Prije tjedan dana. by Administrator
Obrazac PN.xlsx [12.63Kb]
Uploaded Prije tjedan dana. by Administrator
Odluka o proglasenju prirodne nepogode susa.pdf [64.59Kb]
Uploaded Prije tjedan dana. by Administrator

Općina Čaglin

OIB: 29083729254
Načelnik: Dalibor Bardač

Adresa

Kralja Tomislava 56 E,
34350 Čaglin
Požeško-slavonska
Hrvatska

Kontakt

Email: info@opcina-caglin.hr
Telefon: 034/221-017
Fax: 034/221-127
Web: http://www.opcina-caglin.hr

Radno vrijeme

ponedjeljak – petak od 7:00 do 15:00 sati
dnevni odmor od 10:00 do 10:30 sati

matični ured: od 7:00 do 15:00 sati ponedjeljkom samo